• #kitsui

    I’ve recently added this 🍓@kitsuiofficial White Berries Botanical Beverage Mix 🍓into my daily diet with hopes that it wi
    17

    I’ve recently added this 🍓@kitsuiofficialWhite Berries Botanical Beverage Mix 🍓into my daily diet with hopes that it will give me better skin from the inside out. Also, this is my first time recording a speaking video 😂 #ifeelsoawkwardAnyway, the product promises to reduce pore size and give fairer, brighter skin. It does not contain any sugar but instead uses Monk Fruit which is hailed as a superfruit. I’m hoping that it works well enough so that I can continue consuming this drink instead of buying super expensive collagen drinks 😂 Kitsui retails for RM48.80 and is available exclusively at @watsonsmy!Check out my blogpost for more info! 🤫🤓 • • • #carinnbeautydiary#healthdrink#beautydrink#kitsuimalaysia#kitsui#kitsuimy#blogger#sponsored#instavideo#linkinbio#ontheblog

    APA ITU SINARAN UVA & UVB ?

Pendedahan pada cahaya matahari dalam kadar yang rendah adalah baik, contohnya untuk pengha
    4

    APA ITU SINARAN UVA & UVB ? Pendedahan pada cahaya matahari dalam kadar yang rendah adalah baik, contohnya untuk penghasilan vitamin D oleh sel-sel kulit kita, tetapi pendedahan berlebihan akan menyebabkan kesan-kesan buruk yang ketara. Oleh itu, penggunaan sunblocker atau penahan cahaya matahari adalah sangat digalakkan sekiranya anda berada di bawah terik mentari. Dalam rencana bulan ini, kami akan mengupas serba sedikit berkaitan dengan produk-produk sunblock ini. Cahaya UV inilah yang menjadikan pendedahan kepada cahaya matahari merbahaya kepada kita. Cahaya-cahaya UV boleh menembusi kulit dan menyebabkan perubahan struktur sel kulit anda dengan mengubah kedudukan fiber-fiber elastin kulit. Antara kesan akhir pendedahan ini ialah kanser kulit dan proses penuaan yang cepat daripada sepatutnya. APAKAH PERBEZAAN SINARAN UVA & UVB ? • Ultraviolet A (UVA) iaitu wavelength 320nm sehingga 400nm - cahaya ini adalah cahaya yang paling banyak dalam cahaya matahari, dan ia mampu menembusi lapisan atas kulit dengan mudah. Sinar UVA ni lah antara penyumbang utama kepada kerosakan kulit dan menjadi sebahagian besar penyebab terjadinya kanser kulit. Sinar ultra ungu A boleh menyebabkan pemusnahan kolagen di dalam kulit dan penuaan berlaku dengan lebih cepat seperti pembentukan garis halus, kedut di muka, warna kulit menjadi kusam dan kehadiran pigmentasi. • Ultraviolet B (UVB) iaitu wavelength 290nm sehingga 320nm - kandungan cahaya ini dibumi kita adalah kurang berbanding UVA kerana kebanyakannya telah diserap oleh lapisan ozone. UVB seringkali dikaitkan dengan kebakaran kulit (sunburn - sila lihat di bawah). Kesan UVB banyak dilihat pada ketika panas terik seperti waktu tengahari. Jadi, kalau nak keluar rumah pastikan pakai sunblock yang ada kedua perlindungan UVA dan UVB ya. ♥ KECANTIKAN ANDA, TUGAS KAMI ♥Kesan seawal 7 hari. HALAL. GMP. TIADA BAHAN KIMIA. LULUS KKM. RASA BUAH BUAH YG SEDAP. RM38.8O SEKOTAK. JENAMA PALING LARIS DI FARMASI WATSON & GUARDIAN. SUPER HEALTH BRAND DI SELURUH ASIA TENGGARA. 항상 아름다운 소녀가있어 라. #kitsui#kitsuimy#kitsuimalaysia#watsonmalaysia#guardianmalaysia#sihat#cantik#kulit#kulitputih#kulitsihat#kulitsehat#kulitberminyak#kulit

    4 perkara #WAJIB yang #WD akan buat bila korang setia dan konsisten mencalit. Takde nak kata tak mau. Dia mesti akan bua
    0

    4 perkara #WAJIByang #WDakan buat bila korang setia dan konsisten mencalit. Takde nak kata tak mau. Dia mesti akan buat. . . 🍄 WD terpaksa #mencerahkanKulit tiba demi tona. Bahan hebat seperti gluthathione dan arbutin di dalamnya berfungsi mencerahkan kulit. Satu badan ya, bukan muka aje. . . 🍄 WD akan #menegangkan.Seluruh pelusuk badan dia teroka untuk betulkan dan merawat dalaman. Mana sel sel yang dah rosak akan digantikan dengan yang baru. . . 🍄 WD ni sedar tak sedar buat kita bertambah #awet_muda. Tetiba je hilang kedut kedut tepi mata. Alih alih takde dah double chin aritu. Pipi lebih runcing dan menawan. . . 🍄 WD ni terpaksa #menganjalkankulit wajah dan tubuh kita. Dedulu pipi ni dah melayut. Kendur sana sini. Sekarang macam berbotox pulak. . . Macam mana WD buat semua tu eh? . . Ini disebabkan didalamnya terdapat bahan bestttt seperti #Puerariamirifica, #Ekstraktreepeony, #Niacinamide,#Gluthathionedan #Arbutin. . . Danbanyak lagi bahan lain yang terbukti mampu merawat dan meremajakan kembali diri kita 😍 Syiok weh. . . Tak kan terus² nak tengok je, tak nak ke lihat kulit wajah akak makin hari makin lawa glowing anjal tegang awet muda 💞 . . #WomenDesireeCiklahPortDickson #WdNegeriSembilan#WdMelaka#WdKualaLumpur#WdJohorBharu#WdSelangor#Skincare#Kitsui#firmax3

    Makin lama makin ramai yang dah mula sedar pentingnya penjagaan kecantikan bermula dari dalaman. Bahagian dalaman pon ma
    0

    Makin lama makin ramai yang dah mula sedar pentingnya penjagaan kecantikan bermula dari dalaman. Bahagian dalaman pon mainkan peranan penting tau untuk kulit. Paling best krim WD ni boleh gabung dengan skincare. Baru meletops gituew . . Perasan tak dah cuba macam² jenis produk tapi kurang berkesan, rupanya dalaman yang ada masalah. Toksin jahat yang terkumpul dalam badan tu sebenarnya punca kulit kusam wajah nampak berusia 🙊 . . Bila dalaman terjaga baru senang skincare nak buat kerja bahagian luaran. Siapa kata nak cantik kena jaga luaran? Dalaman pon penting tau . . Nak krim WD bantu kulit akak² cantik dari dalam? Nak harga promosi jangan tunggu lama lagi cepat sambar . . whatsApp 👉01115095156 . . #WomenDesireeCiklahPortDickson WdKualaLumpur #WdRawang#WdMelaka#WdJohorBharu#WdNegeriSembilan #krimkecantikan#ubatjerawat#kulitkusam #kitsui#renoskin#kita_beauties

    Siapa je tak nak cantik? Semua orang kalau boleh nak kekal cantik tidak dimamah usia. Sesuai sangatlah dengan Personal B
    5

    Siapa je tak nak cantik? Semua orang kalau boleh nak kekal cantik tidak dimamah usia. Sesuai sangatlah dengan Personal Branding - Uyul Cantik, ofcourse lah Uyul pun nak cantik. Lagilah kan usia nak ke angka 30an nih, memang risau betul kalau ada jerawat tumbuh melata nih. Haihhh. Lepas seketul, seketul dia naik. Itu belum lagi cerita jeragat, cerita kulit kedutnya lagi. . Tak perlu risau! Uyul dah temui cara baru untuk sentiasa cantik menawan rupawan. Jom kekal cantik dengan Kitsui Korean Whitie dan Kitsui Generation 3 Colla. Ayuh kita tengok apa benefit yang korang akan dapat bila consume supplement daripada Kitsui Malaysia ini. . Baca selanjutnya di >>> http://www.uyulrosli.com/2019/09/kekal-cantik-dengan-kitsui-korean-whitie-dan-kitsui-generation-3-colla.html . #kitsui#kitsuimy#kitsuimalaysia#motivasi#motivasidiri#motivasisihat#motivasikesihatan#sihat#cantik#kulit#kulitputih#kulitsihat#kulitberminyak#kulitkering#kulitkusam#kulitlembab#kulitlembut#kulitcantik#1jenamaterungguldihatipengguna

    Siapa je tak nak cantik? Semua orang kalau boleh nak kekal cantik tidak dimamah usia. Sesuai sangatlah dengan Personal B
    0

    Siapa je tak nak cantik? Semua orang kalau boleh nak kekal cantik tidak dimamah usia. Sesuai sangatlah dengan Personal Branding - Uyul Cantik, ofcourse lah Uyul pun nak cantik. Lagilah kan usia nak ke angka 30an nih, memang risau betul kalau ada jerawat tumbuh melata nih. Haihhh. Lepas seketul, seketul dia naik. Itu belum lagi cerita jeragat, cerita kulit kedutnya lagi. . Tak perlu risau! Uyul dah temui cara baru untuk sentiasa cantik menawan rupawan. Jom kekal cantik dengan Kitsui Korean Whitie dan Kitsui Generation 3 Colla. Ayuh kita tengok apa benefit yang korang akan dapat bila consume supplement daripada Kitsui Malaysia ini. . Baca selanjutnya di >>> http://www.uyulrosli.com/2019/09/kekal-cantik-dengan-kitsui-korean-whitie-dan-kitsui-generation-3-colla.html . #kitsui#kitsuimy#kitsuimalaysia#motivasi#motivasidiri#motivasisihat#motivasikesihatan#sihat#cantik#kulit#kulitputih#kulitsihat#kulitberminyak#kulitkering#kulitkusam#kulitlembab#kulitlembut#kulitcantik#1jenamaterungguldihatipengguna

    Ye sayangg.
.
.
WD mampu mencerahkan kulit bukan setakat muka tapi seluruh tubuh tau sebabnye kalau korang nak tau didal
    0

    Ye sayangg. . . WD mampu mencerahkan kulit bukan setakat muka tapi seluruh tubuh tau sebabnye kalau korang nak tau didalam kandungan WD terdapat ejen pemutih iaitu : . . 🔸 Glutathione - ejen pemutih. 🔸 Arbutin - Bantu cerahkan kulit dan pigmen 🔸 ScutellariaBaicalensis - tinggi dalam antioksidan. Galakkan pemutihan kulit. . . Calit calit jerr pon boleh cerah kann, mane nak dapat. Bila WD dah meresap masuk ke dalam pembuluh darah, dari situ kulit akan semakin cerah dan gebu dari hari ke hari 😍 . . Kulit tak sekata? . . Pon boleh jugak cuba, nak tau kesan die macam mane mehh cuba dulu tak rugi pun silap² jatuh cinta terus.😍 . . #WomenDesireeCiklahPortDickson #WdMelaka#WdNegeriSembilan#WdSelangor#WdRawang#WdKualaLumpur#SkincareMalaysia#Skincare#Kitsui#KopiPutih#KrimGlowing

    「ラーメンの歌」で検索して見つけた、大学生バンドのアルバム買ったん\(*´꒳`* )/ ラーメンたべたいの歌
って曲をぜひ聴いてみてもらいたいฅ'ω'ฅカッコイイよ!

#kitsui #ラーメンたべたい
    0

    「ラーメンの歌」で検索して見つけた、大学生バンドのアルバム買ったん\(*´꒳`* )/ ラーメンたべたいの歌 って曲をぜひ聴いてみてもらいたいฅ'ω'ฅカッコイイよ! #kitsui#ラーメンたべたい

    Krim nya kecikkk je 😱
.
.
Iya, 15 gram jurr. Tapi jangan terkejut sampai ternganga bila tau apa manfaat yang sebotol #WD
    0

    Krim nya kecikkk je 😱 . . Iya, 15 gram jurr. Tapi jangan terkejut sampai ternganga bila tau apa manfaat yang sebotol #WDTAni boleh bagi. . . Semudah sapu nadi je pulak tu. Merepek betul! 😂 Biasa bila bagitau krim ni calit kat nadi terus krik krik. . . Oohhh kemonn la hakak zaman serba canggih ,serba moden ni , teknologi kecantikan pun mestilah makin advance ye dakkkk? . . Kat Jepun ,Korea dah femess tau krim nano. Sejenis yang cepat menyerap! 12 kali ganda kuasa resapan hokeyy. . . Tu sebab adanya krim WDTA dengan kehebatan nano teknologinya nak memudahkan hakak yang super busy macam Ciklah ni untuk jaga dalaman sekaligus luaran.gitchewww. . . Ingat suri rumah tak busy ke 😝 . . Tau dah, beli supplement memacam tak sempat makan punyaa. Ni bukak calit siap! Size comel ni mudah sangat nak usung memana. . . Tunggu je zat zat wd ni serap dalam badan buat kerja,buang toksin,buang sel kulit mati,bina sel kulit baru. Baru la toink toink kulit tu anjal berseri awet muda😁 . . #WomenDesireeCiklahPortDickson #WdNegeriSembilan#WdRawang#WdPerak#WdMelaka#WdJohorBharu#WdKualaLumpur #Kitsui#Silkygirl#Skincare#firmax3#KrimMurah#Glowing#Jerawat#Jeragat

    Siapa sini umur 25, 30, 40, 50, 60an NAK tak kulit cantik bersih dan muda 5 tahun dari usia sebenar tanpa kusam/jerawat/
    0

    Siapa sini umur 25, 30, 40, 50, 60an NAK tak kulit cantik bersih dan muda 5 tahun dari usia sebenar tanpa kusam/jerawat/jeragat macam kak jun umur baru 49 tahun . Nak maintain AWETMUDA ! Tak perlu krim siang malam, tak perlu cucuk, tak perlu telan ubat. Hanya guna 1 krim sahaja. Sangat-sangat berkesan . Komen "SAYA" dekat bawah untuk dapatkan harga promosi cepat 😘 . . #WomenDesireeCiklahPortDickson #wdec#wdta#susukmoden#calitcalitcantik#kulitkusam#kulitkering#kulitberminyak#jerawat#jeragat#parut#jerawatpasir #wdperak#wdpenang#wdkedah#wdmelaka#wdkualalumpur#wdjohor#wdselangor#wdbrunei#wdsingapore#WdJohorBharu #terapiinstagram##skincaremalaysia#skincare#Kitsui

    Nak cantik tu tak susah, tapi ramai yang tak konsisten nak cantik tu lagi susah. Betul ke idak ?
.
.
Ni lah produk yang
    3

    Nak cantik tu tak susah, tapi ramai yang tak konsisten nak cantik tu lagi susah. Betul ke idak ? . . Ni lah produk yang palinggg mudah pakai lepas tu kesan seluruh badan. Nak tahu rahsia akak ni guna apa? WDTA la jawabnya! . . Dengan 12x ganda lebih halus dari sehelai rambut, krim ni mencuci kotoran dalaman badan yang menyebabkan kulit makin kusam. Sebab tu seri muka hilang sebab terlindung dengan kulit kusam . . Siapa sangka, akar tree peony ibarat "clorox" yang mencuci toksin dalam badan. Bila dah bersih, Peuraria Mirifica dan arbutin ambil tugas untuk mencerahkan dan menganjalkan kulit. Lihat tu kulit glowing dan rasa tegang je . . Satu krim yang mampu rawat luaran dan dalaman wanita dengan hanya pakai WD. Serius berbaloi sangat sayang kalau hakak terus² tengok je. . . #WomenDesireeCiklahPortDickson #WdKulitKusam#Tegang#Glowing#Kitsui #WdNegeriSembilan#WdMelaka#WdKualaLumpur#WdJohorBharu

    100% HALAL

DI KITSUI, KAMI SENTIASA MEMASTIKAN YG STATUS HALAL KAMI SENTIASA TERPELIHARA DGN

1. PEMBEKAL RAMUAN RAMUAN
    71

    100% HALAL DI KITSUI, KAMI SENTIASA MEMASTIKAN YG STATUS HALAL KAMI SENTIASA TERPELIHARA DGN 1. PEMBEKAL RAMUAN RAMUAN YANG HALAL Perkara Pertama yg kami pertimbangkan apabila memilih pembekal adalah memastikan ramuan dan bahan aktif mereka mempunyai sijil halal daripada jakim atau pun badan pensijilan Halal dari luar negara yg DILULUSKAN oleh Jakim. 2. PREMIS KILANG YANG BERSIH Kebersihan setiap Ruang dan peralatan di kilang sentiasa di utamakan dan barang yang tidak Halal tidak di benarkan di bawa masuk kedalam kilang PREMIS. 3. 100 % PEKERJA BERAGAMA ISLAM 100% kakitangan Kitsui adalah BERAGAMA Islam Kesan seawal 7 hari. HALAL. GMP. TIADA BAHAN KIMIA. LULUS KKM. RASA BUAH BUAH YG SEDAP. RM38.8O SEKOTAK. JENAMA PALING LARIS DI FARMASI WATSON & GUARDIAN. SUPER HEALTH BRAND DI SELURUH ASIA TENGGARA. 항상 아름다운 소녀가있어 라. #kitsui#kitsuimy#kitsuimalaysia#watsonmalaysia#guardianmalaysia#sihat#cantik#kulit#kulitputih#kulitsihat#kulitsehat#kulitberminyak#kulitkering#kulitkusam#kulitputih#kulitlembab#cantik#healthyfood#naturalfood#dailyfood#shoppee#sephora#mac#silkygirl#neelofa#fazura#vivyyusof

    100% HALAL

DI KITSUI, KAMI SENTIASA MEMASTIKAN YG STATUS HALAL KAMI SENTIASA TERPELIHARA DGN

1. PEMBEKAL RAMUAN RAMUAN
    19

    100% HALAL DI KITSUI, KAMI SENTIASA MEMASTIKAN YG STATUS HALAL KAMI SENTIASA TERPELIHARA DGN 1. PEMBEKAL RAMUAN RAMUAN YANG HALAL Perkara Pertama yg kami pertimbangkan apabila memilih pembekal adalah memastikan ramuan dan bahan aktif mereka mempunyai sijil halal daripada jakim atau pun badan pensijilan Halal dari luar negara yg DILULUSKAN oleh Jakim. 2. PREMIS KILANG YANG BERSIH Kebersihan setiap Ruang dan peralatan di kilang sentiasa di utamakan dan barang yang tidak Halal tidak di benarkan di bawa masuk kedalam kilang PREMIS. 3. 100 % PEKERJA BERAGAMA ISLAM 100% kakitangan Kitsui adalah BERAGAMA Islam Kesan seawal 7 hari. HALAL. GMP. TIADA BAHAN KIMIA. LULUS KKM. RASA BUAH BUAH YG SEDAP. RM38.8O SEKOTAK. JENAMA PALING LARIS DI FARMASI WATSON & GUARDIAN. SUPER HEALTH BRAND DI SELURUH ASIA TENGGARA. 항상 아름다운 소녀가있어 라. #kitsui#kitsuimy#kitsuimalaysia#watsonmalaysia#guardianmalaysia#sihat#cantik#kulit#kulitputih#kulitsihat#kulitsehat#kulitberminyak#kulitkering#kulitkusam#kulitputih#kulitlembab#cantik#healthyfood#naturalfood#dailyfood#shoppee#sephora#mac#silkygirl#neelofa#fazura#vivyyusof

    Nak tahu daripada mana punca JERAGAT?
.
Duitt dah habis beribuu-ribuu, tapi masalah #JERAGAT masih tak juga dapat di ata
    2

    Nak tahu daripada mana punca JERAGAT? . Duitt dah habis beribuu-ribuu, tapi masalah #JERAGATmasih tak juga dapat di atasi. Kulit malah jadi makin gelap, dan tompokan makin banyakkk. Wajib baca 👇 . ▪Punca Jeragat 1 > Matahari Sinar matahari mengandungi sinar UB A & B yang menyebabkan kerosakan sel kulit. UV B merosakkan sel bawah kulit dan UV B pula sel luar kulit. Jadi, untuk hilangkan jeragat, punca utama jeragat ini mesti diatasi. Kesan sinar UV ini bukan saja menyebabkan pigmentasi / jeragat malah boleh membawa kepada masalah kanser kulit. . ▪Punca Jeragat 2 > Kehamilan Kebiasaannya wanita hamil akan mengalami banyak masalah kulit. Ini memang disebabkan oleh keadaan hormon yang tidak menentu. Masalah yang biasa ialah kegatalan, kulit pecah, jerawat, ekzema dan jeragat. Pada sesetengah ibu, jeragat akan pudar dan hilang selepas bersalin. Tetapi ramai juga terus mengalami jeragat. . ▪Punca Jeragat 3 > Ubat-ubatan Pengambilan beberapa jenis ubat yang memberi ‘side effect’ pada keupayaan kulit untuk merawat dan menghasilkan baru dengan aktif. Ini punca jeragat yang jarang kita sedar . . ▪Punca Jeragat 4 > Wangian Pewangi, sabun wangi dankosmetik yang menyebabkan tindak balas ‘phototoxic‘ juga adalah diantara punca terjadinya jeragat. Oleh itu, dicadangkan untuk memilih produk atau ubat yang lebih natural. . . ▪Punca Jeragat 5> Hypothyroidism Ia juga dikenali sebagai keadaan dimana paras hormon tiroid rendah. . ▪ Punca Jeragat 6 > Keturunan ni ramai yang terlepas pandang . P/s: Kalau korang dah nampk si jeragat tu muncul cepat-cepat atasi sebelum ia merebakk. Cepat² lah calit wdta cantas akar umbi Jeragat tu. . #WomenDesireeCiklahPortDickson #PetuaCantikByCiklah#WdtaPetuaCantik#SkincareMalaysia#Firmax3#Silkygirl#Kitsui#ArtisMalaysia

    Syukur alhamdulilah
.
Kali ni new customer ciklah bakal pengantin. Moga krim wd dapat merawat masalah sis ni dan memberi
    0

    Syukur alhamdulilah . Kali ni new customer ciklah bakal pengantin. Moga krim wd dapat merawat masalah sis ni dan memberi manfaat berterusan. . . Wd promos lagi setakat harini 1 Rm80 ➡2 bulan pakai 2 Rm160 ➡ 3-4 bulan pakai 3 Rm240 ➡ 4-6 bulan pakai 4 Rm320 ➡6-8 bulan pakai 5 Rm400 ➡ 8-10 bulan pakai . . Tu dia jimat berganda-ganda korang. Seunit wd mampu memenuhi semua aspek² wanita inginkan. . . 📱01115095156 . . #WomenDesireeCiklahPortDickson #WdPromosiRm80 #WdRawang#WdKualaLumpur#WdJohorBharu#KrimCerah#Kulitbersih#kitsui#SkincareMalaysia#KopiCerah

    KULIT WAJAH JERAGAT JADI GLOWING TERKENA CALITAN KRIM WDTA
.
Haaa, baru tau bila dah pakai dah nampak sendiri kesan dia
    1

    KULIT WAJAH JERAGAT JADI GLOWING TERKENA CALITAN KRIM WDTA . Haaa, baru tau bila dah pakai dah nampak sendiri kesan dia macam mana. Nak percaya ke dak? . . Wd ni membantu sangat rawat masalah jeragat dan masalah berkaitan muka. Antaranya masalah jeragat macam pengguna ni laa. Sebotol masih samar² teruskan pakai botol ke-2 dan ke-3 ambil kau glowing. . . Jeragat ni ada memacam jenis tau. Nak rawat dia bukan guna sebotol je terus hilang. Tapi ada juga testimoni yang berjaya atasi seawal 4 hari. Semua tu bergantung dengan sistem badan kita dan ketebalan jeragat tu juga . . Korang jangan risau konsisten guna wd, 2x sehari. In Shaa Allah, sampai ke akar umbi dia bunuh. Nak kesan cepatt, minum air kena lah cukupp. Sekurang kurangnya 3 liter seharii. Barulahh impak 3x ganda tu clearr je korang nampakk. Senyum meleret lerett korang nanti tauu. 😊 . . #TreePeonybuang semua toksin dalam badan, lancarkan perjalanan darah dan bina balik sel kulit yang baru. #Glutathionelak bagi kulit cerah sekata, #Glycerinpudarkan parut dan #Arbutinlambatkan proses penuaan. . . Tu sebab la, bila dalaman dah clear. Cantik luaran tu memanchor manchorr. Makin cerah, anjal, tegang, awetmuda 5 tahun dari usiaa. Konpiden level pun makin tinggi ngalahkan bangunan key el cc. 😁 . . Haaa best ke BESTT.? . . #WomenDesireeCiklahPortDickson #KulitCantik#CantikSini#kitsui #WdCerah#WdTegang#WdAnjal#WdAwetMuda#WdKualaLumpur#WdSungaiBoluh#WdMelaka#WdRawang#AstroRia#dianz

    Cara pakai #WDTA tersangatlahhh #MUDAH_DAN_SENANG_SEKALI korang. Cume #SAPU_SAPU_AJE.
.
Sapuan WAJIB sehari 2x pada 3 po
    0

    Cara pakai #WDTAtersangatlahhh #MUDAH_DAN_SENANG_SEKALIkorang. Cume #SAPU_SAPU_AJE. . SapuanWAJIB sehari 2x pada 3 point penting : . . 📌NADI PEGELANGAN TANGAN kanan dan kiri . . 📌NADI LEHER - Kanan dan kiri. . . 📌ARI-ARI - ( rahim wanita) 3 jari dari bawah pusat lawan arah jam. . . Setiap calitan pada nadi tu bukan suka² Cik lah suruh sapu tau. Fungsi² setiap calitan di nadi² yang di sarankan . . 👉Nadi pergelangan tangan : Untuk awet muda. . 👉Nadi leher : Merangsang hormon/menghilangkan kedutan muka/meredakan stres/magrain/resdung/mengawal metabolisma seseorang. . 👉Ari-ari : Untuk baiki masaalah kesuburan/period/senggugut/monopouse . . Haa siapa nak kulit cantik cara mudah, senang dan selamat pakai wdta laaa korang. #KrimNano#kitsui#CantikSini#KrimCerah#KulitBersih#WdSelangor#WdJohorBharu#WanitaHariIni

    Cara pakai #WDTA tersangatlahhh #MUDAH_DAN_SENANG_SEKALI korang. Cume #SAPU_SAPU_AJE.
.
Sapuan WAJIB sehari 2x pada 3 po
    0

    Cara pakai #WDTAtersangatlahhh #MUDAH_DAN_SENANG_SEKALIkorang. Cume #SAPU_SAPU_AJE. . SapuanWAJIB sehari 2x pada 3 point penting : . . 📌NADI PEGELANGAN TANGAN kanan dan kiri . . 📌NADI LEHER - Kanan dan kiri. . . 📌ARI-ARI - ( rahim wanita) 3 jari dari bawah pusat lawan arah jam. . . Setiap calitan pada nadi tu bukan suka² Cik lah suruh sapu tau. Fungsi² setiap calitan di nadi² yang di sarankan . . 👉Nadi pergelangan tangan : Untuk awet muda. . 👉Nadi leher : Merangsang hormon/menghilangkan kedutan muka/meredakan stres/magrain/resdung/mengawal metabolisma seseorang. . 👉Ari-ari : Untuk baiki masaalah kesuburan/period/senggugut/monopouse . . Haa siapa nak kulit cantik cara mudah, senang dan selamat pakai wdta laaa korang. . . #WomenDesireeCiklahPortDickson #KrimNano#kitsui#CantikSini#KrimCerah#KulitBersih#WdSelangor#WdJohorBharu#WanitaHariIni

    Anda mempunyai kuku yg rosak dan rapuh? Disini ada beberapa cara yang bagus untuk kuku anda jadi sihat bersinar serta ku
    0

    Anda mempunyai kuku yg rosak dan rapuh? Disini ada beberapa cara yang bagus untuk kuku anda jadi sihat bersinar serta kuat ! 1. Belimbing buluh Ia berkesan membersihkan kotoran di celah-celah kuku dan kulit luar serta menguatkan kuku. Anda perlu menggosokkan potongan belimbing buluh pada kuku yg hendak dibersihkan. Setelah itu, bilaslah dengan air bersih. 2. Minum air putih secukupnya Pengambilan air putih yg cukup, melancarkan perjalanan darah dan sekaligus membantu menguatkan kuku. 3. Amalkan kalsium Kalsium dipercayai bagus untuk menguatkan kuku. Antara sumber kalsium yg terbaik adalah susu, keju, ikan sardin, kacang-kacangan dan biji-bijian. Selain itu, sayuran seperti brokoli, kangkung dan bayam juga bagus. Anda juga boleh mengambil suplemen semulajadi yg kaya dengan kalsium, magnesium dan vitamin D! 4. Daun lidah buaya Bukan saja bagus untuk merawat rambut, daun lidah buaya juga boleh merawat kuku. Anda perlu membersihkan daun ini dan sapu secara rata pada kuku. Lakukan secara kerap, kuku akan kelihatan cantik dan kuat. 5. Getah betik Sesekali mengupas betik muda, ambil getahnya dan sapu pada kuku. Biarkan seketika. Getah betik juga dipercayai mampu mencantikkan kulit. 6. Lemon Lemon bagus untuk mengurangkan warna kuku yg kekuningan. Perahkan jus lemon, campurkan dengan ubat gigi jenis pemutih. Sapu campuran yg diadun rata ini pada kuku. Biar hingga kering. Setelah itu, basuh kuku dengan air suam. Lakukan secara teratur untuk dapatkan kuku yg normal. 7. Bawang putih Ia mengandungi zat yg sangat berguna untuk kuatkan kuku. Caranya, anda perlu memarut bawang putih hingga halus. Kemudian sapu pada kuku. Tunggu beberapa minit dan bersihkan kuku. Jadikan ini rutin untuk kuku yg kuat dan tidak rapuh. 8. Campuran madu, telur dan minyak zaitun Dapat melembap dan melembutkan kuku. Campurkan 2 sudu madu dan minyak zaitun dalam periuk. Panaskan dan gaul rata. Tutup api. Gaulkan telur dan campur dengan adunan tadi. Sapu rata pada kuku dan tunggu 10-15 minit. Bersihkan kuku. SELAMAT MENCUBA! KECANTIKAN ANDA TUGAS KAMI ! #kitsuimy#kitsuimalaysia#kitsui#guardianmalaysia#watsonmalaysia

    4 Teknik  Jepun Purba untuk anda kekal langsing dan sihat :

Seluruh dunia mengaku bahawa orang Jepun majoriti mereka la
    1

    4 Teknik Jepun Purba untuk anda kekal langsing dan sihat : Seluruh dunia mengaku bahawa orang Jepun majoriti mereka langsing dan sihat. Selain itu, mereka juga dikenali untuk mempunyai usia yg paling tua. Apakah rahsia mereka untuk kehidupan yang sihat? Terus terang, jawapannya ialah gaya hidup mereka - sikap mereka terhadap Pemilihan dan cara pemakanan yang menggalakkan pembentukan tahap tenaga yang lebih tinggi dan mengurangkan berat badan yang tidak diingini. Anda juga boleh kekal langsing dna sihat dgn mengamalkan cara org Jepun memilih pemakanan mereka serta rahsia Mrk spt sentiasa bersenam, mendapat tidur yg cukup, mengamalkan peminumam air sebanyak 2 litre sehari. Dalam budaya Jepun, terdapat aturan-aturan yang sgt berkesan utk anda ikuti aturan aturan ini dapa membantu anda untuk tetap langsing, sihat dan super sentiasa. Berikut adalah petua Jepun: 1.Don't makan seperti ahli gusti Sumo Jgn makan byk byk pada satu masa, baik jika kerapkan makan tetapi dgn jumlah yg sikit 2. Pemilihan minyak Masak Kami membuat banyak kesilapan ketika memasak makanan. Ramai yg tidak menyedari minyak Masak adalah salah satu punca yang menyebabkan masalah berat badan kami meningkat. Pilih minyak minyak seperti sunflower oil atau olive oil utk masak. Org Jepun suka steam makanan mereka.. Mereka lebih gemar steam dan kurang menggunakan minyak Masak. 3. Jgn minum air ketika makan. Minum air ketika anda makan makanan sebenarnya dahsyat untuk pencernaan anda! Air meneutralkan asid dalam perut yang membantu dalam pencernaan. 4. Mandi dng air suam. Air suam mempunyai banyak faedah. Mandi dgn air suam membantu dalam peredaran darah, bertenang dan mengurangkan rasa stress anda. KECANTIKAN ANDA TUGAS KAMI ! #kitsuimy#kitsuimalaysia#kitsui#guardianmalaysia#watsonmalaysia

    Hai hai selamat petang semua 😊

Sebenar tak sampai hati nak share tapi TERPAKSA SHARE demi korang nak cantik.

Dukacita
    0

    Hai hai selamat petang semua 😊 Sebenar tak sampai hati nak share tapi TERPAKSA SHARE demi korang nak cantik. Dukacita nya ciklah nak inform ni, WDTA bakal #OUT_OF_STOCKpada bulan #Oktoberini. . Hukhuk sedeyyyy nya 😭 . Stok baru akan masuk pada awal atau hujung bulan November. Sebulan ke dua ke bulan menanti stok baru masuk di HQ nampak gayanya. . So, korang KENA grab kalau tak nak putus stok sila kaut banyak². Jangan terlepas mencalit. Rugiii wey tak mencalit sebulan ke dua bulan. . Stok akan licin bebila masa disebabkan HQ dah announced OUT OF STOCK pada semua LIVE malam tadi. . Ramai le yang akan serbu semua dealer. Lelagi bulan ni masih berlangsungnya harga #PROMO_RM80seunit. Dengan pantasnya stok akan susut. . Jom lekaishhh grab cepat. Sebelum habis licin. . Dan juga adakah, stok baru nanti bulan November akan naik HARGA ASAL? Homaigawdd 😱 . . 📲 01115095156 klik je link kat bio @Wdta_port_dickson. . WomenDesireeCiklahPortDickson #wdjohor#wdselangor#wdmelaka#wdperak#wdnegerisembilan#kitsui#dianz#WanitaHariIni#Fazura

    SUKA WAJAH BARU, TERIMA KASIH SEBAB KENALAN.
.
.
Testimoni yang indah dari customer. Bila dapat feedback macam ni kan, C
    0

    SUKA WAJAH BARU, TERIMA KASIH SEBAB KENALAN. . . Testimoni yang indah dari customer. Bila dapat feedback macam ni kan, Ciklah rasa bahagianya sebab tu jugalah tak pernah jemu nak bantu dan bantu lagi wanita kat luar sana cantik sesama. . . Ain ni ada masalah ▪jerawat ▪kulit kering ▪Period tak teratur . . Syukur alhamdulilah, asbab dan konsisten pakai dah masuk botol ke-2 sekarang ni. Bila kotoran dalam badan dah keluar, masalah kulit wajah tu makin lama makin berkurang. . . Then, zat² WD akan mula bekerja untuk aktifkan kembali sel² dalam badan korang yang tidur dan kuatkan jaringan kolagen. Barulah awet muda gittew 😘 . . 📱01115095156 🚗 Cod Port Dickson . . #WomenDesireeCiklahPortDickson #KrimJerawat#KrimkulitKering#KrimCerah#WdMelaka#WdNegeriSembilan#WdSelangor#WdKedah#WdJohor#WdIpoh#kitsui#dianz#stylo#silkygirl#WanitaHariIni#WdtaOri

    Kolagen adalah komponen utama kulit anda.

Ia memainkan peranan dalam mengukuhkan kulit, dan boleh memberi manfaat keanj
    42

    Kolagen adalah komponen utama kulit anda. Ia memainkan peranan dalam mengukuhkan kulit, dan boleh memberi manfaat keanjalan dan penghidratan. Semakin umur anda meningkat, penghasilan kolagen di badan anda Akan semakin berkurangan , menyebabkan kulit kering dan pembentukan kedut. Maka kitsui generation 3 colla sgt sesuai utk mereka yg umur semakin meningkat.#kitsui#kitsuimy#kitsuimalaysia#kitsuimy#watsonsmy#guardianmalaysia

    5 JENIS SUMBER MAKANAN FIBER TERBAIK

Fiber boleh mengurangkan kandungan gula dalam darah, mengurangkan kandungan kolest
    10

    5 JENIS SUMBER MAKANAN FIBER TERBAIK Fiber boleh mengurangkan kandungan gula dalam darah, mengurangkan kandungan kolestrol dalam badan dan boleh juga mengatasi masalah yang boleh menyebabkan kanser... Ia juga membantu mengatasi masalah buasir.. Hebat kan..?? jom kenali sumber makanan fiber terbaik .. ! 1) Jagung • jagung merupakan makanan yang sangat kaya dengan nutriennya yang antioksidan. Setiap setengah cawan jagung yang kita makan, ia mengandungi 2 gram fiber taw. Haa... popcorn yang kita selalu beli tu pun rendah dengan kandungan kalori dan jagung ni merupakan sumber fiber terbaik. 2) Almond • Tahukah anda, kacang almond adalah sumber yang baik untuk fiber dalam badan kita kerana ia membekalkan protein dan lemak baik . Pengambilan almond adalah baik tetapi tidak boleh diambil dalam kuantiti yang banyak sebab dia tinggi dengan kandungan kalori. Jadi, setengah cawan atau segenggam kacang almond akan menyeimbangi kandungannya iaitu 3 gram fiber dengan 170 kalori.. 3) Kacang Hitam • Black beans atau kekacang hitam mengandungi 15 gram fiber serta 15 gram protein secawan. Warnanya yang hitam dan gelap itu sudah cukup memberitahu kita bahawa ia kaya dengan antioksidan. So, banyakkan pengambilan kacang hitam ini dalam diet makanan anda dan jangan lupa minum banyak air taw... 4) Avocado • Avokado yang lemak berkrim ini merupakan sumber fiber yang paling baik, dua sudu jus avokado untuk setiap hidangan mengandungi 2 gram fiber dan sebiji buah avokado pula mengandungi 10 gram fiber. Avokado ni juga adalah sumber terbaik yang mempunyai kandungan lemak tidak tepu membantu memecahkan lemak dan mengurangkan kandungan kolesterol serta mengurangkan masalah jantung. 5) Beras Perang • Setiap cawan beras perang ini mengandungi 3.5 gram fiber. Kajian kat Harvard mendapati makan setiap lima atau lebih hidangan nasi putih seminggu meningkatkan risiko penyakit diabetis sehingga 17%, dan tambahan dua kali hidangan beras perang seminggu pula membantu mengurangkan risiko penyakit diabetis sehingga 11%. 6) Roti berserat • Roti berserat atau whole wheat bread ni kandungan seratnya sangat kaya dengan nutrien dan elemen2 fiber...#kitsui#kitsuimy#kitsuimalaysia#kitsuimy#watsonsmy#

    Combat  jerawat
 Vitamin C, Asid Hidroksi Alpha (AHAs), asid salisilik dan flavonoid adalah kanduangn yg paling bagus ut
    39

    Combat jerawat Vitamin C, Asid Hidroksi Alpha (AHAs), asid salisilik dan flavonoid adalah kanduangn yg paling bagus utk melawan jerawat. Kandungan ini ada pada strawberry. Blend beberapa strawberi dan sapukan muka anda. Biarkan selama 10-15 minit dan basuh untuk mendapatkan hasil terbaik dalam memerangi jerawat. Buat topeng anti jerawat dengan meresap beberapa blended starberri dengan 1 sudu honey. Sapukan pada muka anda dan basuh selepas 10 minit. Ulangi proses ini dua kali seminggu..#kitsui#kitsuimy#kitsuimalaysia#kitsuimy#watsonsmy#guardianmalaysia

    Merawat mata bengkak
Benci mata bengkak anda perkara pertama pagi? 
Nah, dapatkan bantuan dari strawberi yang sifatnya a
    0

    Merawat mata bengkak Benci mata bengkak anda perkara pertama pagi? Nah, dapatkan bantuan dari strawberi yang sifatnya astringent akan menjadikan mata anda kelihatan normal. Asam alfa hidroksi juga menjadikan kulit di sekitar lingkaran mata anda kelihatan lebih cerah. . Hanya masukkan kepingan tebal stroberi di atas mata dan muka anda dan biarkan selama 15 minit. Keluarkan dan bilas. Buatlah ini ritual malam anda..#kitsui#kitsuimy#kitsuimalaysia#kitsuimy#watsonsmy#guardianmalaysia